neděle 28. prosince 2014

AKTUALITY: Přednáška pro učitele a veřejnost + historický pořad 

Jste-li učitelé angličtiny, literatury nebo dějin, můžete se přihlásit prostřednictvím své školy a organizace Descartes na moji přednášku "Skotsko a zlatý věk skotské literatury", která se bude konat v Praze, Brně a Olomouci na jaře příštího roku. Přihlásit se můžete i v případě, že neučíte, ale pak si musíte vstupné zaplatit ze svého - ale upřímně - vyjde to levněji, pozvete-li mě na kávu :).
Zadruhé se příští rok dostane na obrazovky ČT1 nová historická "reality show", na které jsem spolupracovala jako odborný poradce režie. Zatím si můžete pustit alespoň trailery:
http://www.ceskatelevize.cz/zpravodajstvi-ostrava/novinky-ze-studia/286291-chteli-byste-prozit-dovolenou-ve-starych-casech/

1 komentář:

  1. Moc mne zaujala Tvá kniha o 1WW. Chtěl bych se zeptat, odkud přesně máš fotky, které jsou v kapitole Ženy a děti. Moc bys mi tím pomohla. Předem děkuji, můj mail: esperant@seznam.cz

    OdpovědětVymazat